12 травня 2021 р.

Скарби нації. Іван Марчук

«Я на кожному кроці бачу красу, і мені її хочеться відтворити. 

Ніде в світі немає такої гарної землі, як тут»

(Іван Марчук)

Сьогодні святкує свій 85-річний ювілей видатний сучасний український живописець Іван Степанович Марчук. Народний художник України, лауреат Національної премії імені Тараса Шевченка, єдиний українець, що потрапив до рейтингу "100 геніїв сучасності" британської газети "The Daily Telegraph".

Творчий доробок митця вражає, він налічує майже п'ять тисяч творів та більше 120 персональних виставок. Іван Марчук створив унікальну техніку живопису - плюнтанізм. Цей жартівливий термін вигадав сам художник. Слово "плюнтати" означає "плести", "заплітати". Дивлячись на фантастичні полотна, складається враження, що вони сплетені з дивовижних клубочків ниток. Пропонуємо вам знайомство з картинами геніального художника. Іван Марчук - слава і гордість України. Його роботи - вагомий внесок у скарбницю та розвиток світового мистецтва.

Автопортрет

Скажи мені правду

Осінь

Ніжність

Перед дощем

У колі образів моїх

Птахи у вирій полетіли

Місячні квіти

Спогади дитинства

Пробудження

Весна вже в дорозі

А до весни ще далеко

Зима

Загублені квіти

"Дайте мені тисячу років - і я розмалюю небо!" 

(Іван Марчук)

 












































Немає коментарів:

Дописати коментар