21 лютого 2016 р.

Героям Майдану


А Я ЖИВИЙ, МАТУСЕНЬКО, ЖИВИЙ
присвята Героям Майдану 
Лідія Яр
А я живий, матусенько, живий,
Хоч вже по нас безчесно так стріляють.
Для них вже свій народ - то вороги...
Якщо ж загину - то за що - я знаю...
Я знаю, мамо, як тобі болить
Ота моя така нестримна вдача,
Але не плач!.. Хай наші вороги
Від немочі своєї гірко плачуть!..
А я живий, матусенько, живий,
Бо з нами правда! Їм нас не здолати!
От тільки жаль, що наші вороги
Цькують на нас мого По крові брата.
А я живий, матусенько, живий,
І не питай мене, чия боюся...
Нехай бояться наші вороги,
А ти молись... Я ж, матінко, борюся!...

ГЕРОЯМ НЕБЕСНОЇ СОТНІ
Наталя Бугай
Ранковий струшують туман
Стрункі каштани на світанні,
Серця вогнем пече Майдан
І стогне маминим риданням.
Клин журавлиний 
Надвоє розтяв простір неба...
Ангели "Сотню Небесну"
У вічність ведуть...
Не повернулися
Мамо рідненька, до тебе,

Ми з поля бою
Знялися у зоряну путь.
Було нам дуже мало літ,
За волю стали на сторожі,
Здригнувся час - сахнувся світ,
Серця омили сльози Божі.
Цвітуть каштани навесні
І до небес підносять свічі,
Допоки клин у вишині
Останню пісню докурличе...
Ми з поля бою
Знялися у зоряну путь...

Немає коментарів:

Дописати коментар